Direktna komunikacija sa potrošačima, zasigurno, zauzima jedno od najvažnijih mjesta u promotivnim budžetima.
Sve više pažnje se usmjerava da se na pravi način i maksimalno učinkovito predstave proizvodi, usluge, djelatnosti kompanija.
Mnogo je pitanja koja se otvaraju u vezi s tim:
Kako organizirati promociju?
Kako osigurati da imamo promotivni pult, reklamni pano, pozadinu za binu, stalak za kataloge / brošure / letke, a da se ne proizvedu visoki troškovi transporta, montaže / demontaže?
Kako urediti prodajno mjesto!?
Kako nejjednostavnije i najsigurnije animirati pažnju potrošača…, kao i mnoštvo raznih i drugih pitanja, nejasnoća, nedoumica… ?
Oprema za promocije, degustacije, seminare, konferencije, sajmove…, kao i razne druge aktivacije, koja se lako prenosi, još lakše montira, te zauzima samo dio prtljažnika vozila manje i srednje veličine, sa izuzetno visokim kvalitetom štampe, a što i jeste naša specijalnost, naš razlog postojanja, naša misija!